Kategorie
Zdrowie

Dlaczego pracownicy potrzebują szkolenia z pierwszej pomocy, cz. 2

Pierwsza pomoc jest istotna w sferze biznesu. Zapraszam do zapoznania się z częścią pierwszą artykułu.

Inspekcje bezpieczeństwa na miejscu, przegląd zagrożeń i wysyłka w nagłych wypadkach, ocena, wdrożenie, ucieczka i leczenie powinny być omówione w twoim programie szkoleniowym.

Pracownicy muszą być przeszkoleni, aby działać i myśleć szybko, aby uniknąć opóźnionego leczenia w nagłych wypadkach. Zadaj sobie pytanie, czy każdy pracownik wie, jak zgłosić uraz lub chorobę.

Posiadasz firmę zajmującą się sprzedażą apteczek, gaśnic lub innych sprzętów medycznych i zastanawiasz się jak pozyskać klienta? Skontaktuj się z Neocraft!

Opisz procedury badania i zgłaszania wypadków oraz przekaż je swoim pracownikom w ramach polityki firmy. Niezbędne jest wczesne rozpoznanie i leczenie urazu lub choroby.

Pracownicy muszą znać dane kontaktowe w nagłych wypadkach. Najlepiej umieścić procedury awaryjne i numery kontaktowe do biura ratunkowego wraz z apteczkami pierwszej pomocy lub w innym dobrze widocznym i dostępnym miejscu. Upewnij się, że pracownicy terenowi mają również pod ręką odpowiednie materiały eksploatacyjne i numery kontaktowe do biura. Wyznacz pracownika w każdym dziale, aby obserwował zagrożenia i oceniał jego aktualny status pierwszej pomocy. Ustal termin zgłaszania wszelkich zagrożeń lub potrzeb pierwszej pomocy kierownikowi lub przełożonemu w celu poprawy lub poprawy.

Poszukujesz miejsca, w którym pracownicy są wyszkoleni w udzialaniu pierwszej pomocy? Sprawdź apartamenty na wynajem we Wrocławiu Batogospot

Ponieważ ludzie z czasem zapominają o szkoleniu z pierwszej pomocy, zaleca się przeprowadzenie szkolenia przypominającego, aby uzupełnić wiedzę pracowników na temat procedur udzielania pierwszej pomocy. 

Utrzymanie bezpieczeństwa w miejscu pracy obejmuje trzy podstawowe elementy: kroki mające na celu zapobieganie lub minimalizowanie wypadków, odpowiednie zaopatrzenie w pierwszą pomoc oraz odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Pracodawca przeprowadza szkolenia, aby upewnić się, że jego pracownicy wiedzą, co robić, jak to robić i kto jest odpowiedzialny w przypadku udzielenia pierwszej pomocy lub sytuacji awaryjnej.

Oceń lokalizację i dostępność placówki medycznej w Twoim miejscu pracy. 

Przychodnia lub inna tego typu pomoc w nagłych wypadkach nie jest łatwo dostępna, na przykład w ciągu trzech do czterech minut? Musisz mieć co najmniej jednego pracownika przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy i resuscytacji krążeniowo-oddechowej na zmianę. Nie ma zalecanej liczby przeszkolonych pracowników do obsadzenia; w dużej mierze zależy to od wielkości Twojej placówki i rodzaju działalności. Terminowe reagowanie może oznaczać różnicę między życiem a śmiercią, dlatego tak ważne jest, aby przeszkolić odpowiednią liczbę pracowników.

W przypadku organizacji w wielu lokalizacjach, takich jak wyjazdy budowlane, należy przeszkolić większą liczbę pracowników. Eksperci uważają, że ​​wszyscy pracownicy powinni wiedzieć, jak udzielać pierwszej pomocy i resuscytacji krążeniowo-oddechowej, aby mieć pewność, że pomoc jest zawsze pod ręką. Każdy dział lub lokalizacja powinien mieć przynajmniej jednego pracownika na każdej zmianie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *